نوشته شده توسط : خادم سایبری

ریا کردن همیشه بد نیست، گاهی درسی است برای دیگران تا کمی به رفتار ها و اعمال خودشون فکر کنن و شاید هم تأثیر بگیرند.

یکی از عادات من این هست که هیچوقت کسی رو پست و کوچک نبینم. مگر اینکه خود اون شخص این رو بخواد. متأسفانه در کشوری زندگی می کنیم که رفتار های اشرافی گری جای خودشون رو به رفتار های انسانی داده اند.

چرا که بعضی از مردم فکر می کنند اگر رفتار اشرافی گری داشته باشند از همه با کلاس ترند. افردای که فکر می کنند از همه بالاترند اما در نفهمی و کج فهمی از همه بالاترند.

احترام به رفتگر ها یکی از افتخارات من هست. رفتگر ها چیز زیادی از من و شما نمی خوان اما اگه از کنارشون رد شدی تنها بگو خداقوت... همین. چیز زیادیه؟ لباس شما کثیف میشه؟ شخصیت شما پایین میاد؟

احترام به رفتگر ها

توی محله ما یه جوونی تازه رفتگر شده بود. از رفتارش مشخص بود خجالت می کشه. منم هر بار از کنارش رد می شدم اگر حواسم بود حتماً بهش سلام می کردم و خدا قوت می گفتم. اینکارم باعث شد با انگیزه بیشتری کار کنه.

نه لباس هام کثیف شد، نه شخصیتم  کم شد بلکه به گفته امیر المومنین (ع) ادب لباس فاخر و زینتی است.

احترام زمانی به دست می آید که فرد مفید جامعه باشد در جائیکه مشغول خدمت به خلق الله است. وقتی که شخص مورد احترام قرار گرفت به این نتیجه می رسد که فرد مفیدی است که وجود او برای دیگران ارزش دارد و در نتیجه او هم نسبت به خود احترام قائل می شود و برای خدمت بیشر اعتماد به نفس پیدا می کند.



:: موضوعات مرتبط: سبک زندگی اسلامی , محض ریا , ,
:: برچسب‌ها: محبت , سیره امامان , محض ریا , رفتگران , زندگی اسلامی , سبک زندگی اسلامی ,
:: بازديد از اين مطلب : 763
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معبرسایبری فندرسک نوشت:

خواهرم...

مَشکــ حرم خشکــ شد

                  تو چشمے را خشکــ نکن

بدحجابی در محرم

دُرست است

 اگر با موهاے مِش کرده و سـاپورت تنگــ به هیئت بیایے

 و یا جیغ آرایشت از صداے روضـه خوان بلندتر باشد

 براے حســین فرقے ندارد،

 کــرَم او همه ے ما را نمک گیر مے کند

 اما به حُرمتِ همین نـان و نمکــ براے تو فــرق داشته باشد...

 فرق داشته باشد آنطور که به همـه جا مے روے به هئیت نــروی...

 

پ,ن : تمام تلاش یزیدیان این بود تا واقعه عاشورا را درتاریخ محو کنند و مردم را نسبت به این واقعه بزرگ کم توجه کنند. حالا تو که دوستدار حسینی به کم



:: موضوعات مرتبط: حجاب و عفاف , سبک زندگی اسلامی , امام حسین , ,
:: برچسب‌ها: محرم - امام حسین - حجاب و عفاف - حرف حساب , ساوه , معبرسایبری ساوه , ساپورت پوشان ,
:: بازديد از اين مطلب : 772
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معبرسایبری فندرسک نوشت:

همزمان با اغتشاشات سال 88 محسن مخملباف ایرانی وطن فروش به منظور بد بین کردن افکار مردم نسبت به رهبر معظم انقلاب، اقدام به انتشار متنی با عنوان راز های زندگی خامنه ای نمود. اما دروغ هایی که مخملباف به عنوان راز در این متن انتشار داد آنقدر بچگانه بود که اعتراض خیلی از هم‌کیشانش را در برداشت.

مخملباف در اراجیف هایش نوشته بود زیرزمین بیت رهبری یک بیمارستان خصوصی دارد با 4 دکتر کشیک در طول 24 ساعت مراقبند و مجموعه ای که از خامنه ای محافظت می کنند 10000 نفر می باشند و کل ثروت خامنه ای و خانواده اش  36 میلیارد دلار است.

برای خامنه ای یک اتوبوس ضد گلوله که 500 میلیون تومان خرج برداشته ،ساخته شده است که دارای دو اتاق خواب و دستشویی و حمام است و هم چنین یک آشپز خانه کوچک دارد.

خامنه ای  (1 عدد هواپیمای ایرباس) مخصوص سفرهای خودش، (2 عدد بوئینگ 707 ) یکی مربوط به سفرهای فامیل و یکی مربوط به محافظین، (5 عدد فالکوم) 2 تا مربوط به سفرهای خودش و یکی برای سفرهای مجتبی و دوتا برای سفرهای فامیل، (5 عدد هلیکوپتر) 2 هلیکوپتر برای سفر خامنه ای و یک هلیکوپتر برای سفر مجتبی و دو هلیکوپتر مربوط به فامیل در بیت رهبری دارد.

و از همه جالب ‌تر اینکه مخملباف در متن خنده دار خود نوشته بود خامنه ای با شنود تلفن ها دچار افسردگی شدید است چراکه هر شب قبل از خواب به این نتیجه می رسد که کسی او را دوست ندارد و فردا صبح دوباره مردمی را می بیند که از ترس، خود را مرید او نشان می دهند تا به ثروت و قدرت برسند و یا از خشم او در امان باشند.

رازهای زندگی خامنه ای برای مخملباف

و حالا همان خامنه ای که مخملباف می گفت در زیرزمین بیت رهبری یک بیمارستان خصوصی با 4 دکتر کشیک دارد این روز ها برای یک عمل ساده راهی بیمارستان دولتی می شود و آنجا برای اینکه برای سایر بیماران مشکلی پیش نیاید قبل از تمام بیماران و در اول صبح به درخواست خودش مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

همان خامنه ای که مخملباف می گفت یک اتوبوس ضد گلوله که 500 میلیون تومانی دارد که محافظانش از جلو و عقب او را اسکورت و 10000 نفر از وی حفاظت می کنند امروز در یک بیمارستان دولتی بستری است بدون آنکه بخشی را تعطیل کنند و یا محافظینش باعث اختلال در روند کاری بیمارستان شوند.

همان خامنه ای که مخملباف می گفت ثروتش  36 میلیارد دلار است و چندین هواپیما و هلیکوپتر و ... دارد امروز بجای آنکه در یک بیمارستان خارج از کشور و یا یک بیمارستان حداقل خصوصی داخلی عمل کند در یک بیمارستان دولتی عمل می شود درست مانند یک انسان معمولی مثل سایر مردم کشورش.

و در پایان به مخملباف پیشنهاد می کنیم جهت فهمیدن و درک عشق و علاقه واقعی مردم نسبت به رهبرشان، در همان شبکه های اجتماعی که روزی علیه این نظام نقشه می کشیدند و کوته فکرانی را برای اغتشاش می شوراند سری بزند و پست ها و کامنت های آنان را مطالعه نماید تا شاید از شدت افسردگی خود کشی کند.

پ,ن : مخملباف ها خوب بدانند هرگز نمی توانند با چرندیاتشان واقعیات دنیا را برای چشم های آزادی خواهان جهان کور کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , سبک زندگی اسلامی , روشنگری , ,
:: برچسب‌ها: رهبر , بیت رهبری , مخملباف , خامنه ای , اقای خامنه ای , ایت الله خامنه ای , ولایت ,
:: بازديد از اين مطلب : 832
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

برای دیدن لینک دانلود به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: طنز , سبک زندگی اسلامی , روشنگری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: امام حسین , امام زمان , عزاداری امام حسین , کربلا , کرببلا , معبرسایبری ساوه ,
:: بازديد از اين مطلب : 989
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

افسران - به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره)
 


:: موضوعات مرتبط: سبک زندگی اسلامی , ,
:: برچسب‌ها: امام , رحلت امام , 25امین سال رحلت امام ,
:: بازديد از اين مطلب : 604
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

برای حمایت از ما بنر مارو در وبتون قرار بدین:


.................................................................................................................................................

 

                                            

 

 مژده!!!مژده!!!

باسلام:


بعد از مدت  ها بالاخره چت روم سایت هم افتتاح شد از شما بینندگان محترم تقاضا میکنم به چت روم معبرسایبری ساوه هم سری بزنید



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , حضرت مهدی , حضرت الزهرا , حسن روحانی , احمدی نژاد , تهاجم فرهنگی , جنگ نرم , حجاب و عفاف , سیدعلی خامنه ای , مناسبت ها , هدر , قاسم سلیمانی , مذکرات ژنو , طنز , سبک زندگی اسلامی , هاشمی رفسنجانی , امام خمینی , سبک زندگی اسلامی , شهدا , جانبازان , اهل بیت , ضد وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: معبرسایبری ساوه , ساوه , معبر سایبری , معبر ,
:: بازديد از اين مطلب : 2917
|
امتياز مطلب : 46
|
تعداد امتيازدهندگان : 12
|
مجموع امتياز : 12
تاريخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی

صفحه قبل 1 صفحه بعد