صدا و سیما عامل فقر فرهنگی و بی بند و باری در خانواده!

نوشته شده توسط : خادم سایبری
در جنگ نرم  بزرگترین عامل تاثیرگذار در خانواده ، تلوزیون می باشد که تلوزیون ملی ما ، از این قاعده مسثنی نیست اما تاثیرات منفی آن بیشتر از تاثیرات مثبت آن هست .

نحوه عملکرد صدا و سیما را می توان با سوق پیدا کردن مردم به ماهواره و نتوانستن دولت برای کنترل این معضل مقایسه کرد تا جایی که وزیر فرهنگ و ارشاد اعتراف می کند که بیش از  70 درصد ایرانیان از ماهواره استفاده می کنند .

وقتی صدا و سیما درست عمل نمی کند و برنامه های جذابی برای خانواده پخش نمی کند مطمئنا افراد برای پرکردن خلاء در وجودشان که مشاهده برنامه های جذاب می باشد ، به ماهواره سوق پیدا می کنند .

شاید کسانی گویند که صدا و سیما حتی شبکه بین المللی به اسم آی فیلم (Ifilm که مخاطب های زیادی را داراست ، دارد . . .



صدا و سیما عامل فقر فرهنگی و بی بند و باری در خانواده!

اما باید گفت که این شبکه تلوزیونی به دلیل ساخته نشدن برنامه های جدید که اکثر برنامه هایش به برنامه های بیست سال گذشته بر می گردد و حداکثر ، 10 درصد از برنامه های پخش شده در این شبکه تلوزیونی جدید و نو هستند .

خوب برسیم به اصل مطلب ؛ دشمن از این حفره و نقص استفاده می کند و طوری برنامه های خود را برنامه ریزی می کند که مناسب با علایق خانواده و افراد باشد و در خلال این برنامه ها ، اهداف خود را پیاده سازی می کند که امروزه در شهر های بزرگ و کوچک تاثیرات آنرا در محیط اجتماعی و خانواده می بینیم .
 
امروزه دیگر در بین سیر زیادی از زنان ، چادر معنایی ندارد چرا که استفاده از آنرا ، عقب ماندگی خطاب می کنند که این عامل از زمانی شروع شد که مردم از ماهواره استفاده کردند .

امروزه اگر از فرزندان دو سوال متفاوت پرسیده شود که یکی معرفی سریال های ماهواره و دیگری معرفی چندی از شهدای ایران ؛ مطمئنا و یقینا سوال اولی را بهتر جواب می دهند الا تعداد کمی از کودکان .

باشد که بتوانیم نفوذ این بی بند و باری و فقر فرهنگی توسط ماهواره و کم کاری از صدا و سیما را روزی جبران کنیم و بتوانیم آنرا کنترل و حل کنیم.




:: بازديد از اين مطلب : 577
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی